2011-07-12

Italien

Nu har jag kommit hem från Italien. Fantastiskt land. Jag har inte tänkt på det innan, men herregud hur jag älskar det på så många sätt. Härligt också att allt som legat i resväskan doftar salvia - en souvenir jag köpte med mig från Mercato Centrale i Florens.

Under tiden som jag varit borta har jag fått en kommentar av Katherine som beställde den här väskan. Måste passa på att promota mina egna saker här i bloggen också, så ni vet att jag har nöjda "kunder".

"Väskan kom igår...storslaget!. Är så fin att jag inte vågar använda den riktigt lika flitigt som det var tänkt. Jag kommer defenitivt att beställa en större modell till hösten, efter den nu planerade denim owersize väskan. Till och med min man som tycker att jag redan har alldeles för många väskor redan tyckte att den var fin, bra jobb Linda och tack."


Några bilder från resan. Tyvärr blir bildkvaliteten något försämrad på bloggen, men jag gör inget åt det idag just.


stranden i Positano

kyrka i Pompei

doumo i Firenze

utsikt från San Gimignano

Firenze i solnedgången

Inga kommentarer: