2011-11-21

Chewing gum stain

Jag har en värdekupong på fotobok som jag fick förra året när jag köpte min kamera. Dags att fixa fotoboken innan tiden är ute. Så jag bestämde mig för att göra en fotobok över 2011. Nu när jag kollat igenom alla mina bilder från det här året gapar jag när jag inser vad mycket jag gjort och varit med om, vilket underbart år det har varit. Jag var ju i Thailand t.ex. Och i somras gjorde jag flera resor bland annat. Några av de bästa dagarna, som inte var så märkvärdiga mer än att jag delade dom med människor jag håller av.

Bland annat var jag i Florens och varje gång jag gick upp till hotellet, såg jag det här tuggummimärket väl intrampat i trappan. Det ser ut som en döskalle med svart 60-talsfrilla.


En frisyr lite som Grace Slick i Jefferson Airplane.


Inga kommentarer: