2014-12-31

Stickat 2014

Det är alltså nyårsafton idag och det har aldrig känts mindre som nyårsafton än just i år. Denna nyårsafton ska vi bara vara hemma och eventuellt hålla oss vakna till tolvslaget. Eller möjligtvis vakna lagom för amning vid tolvslaget. Däremot vill jag sammanfatta allt som stickats under året. Jag har bloggat mycket mindre än tidigare år men det betyder kanske inte att jag gjort mindre för det.

Här är sammanfattningen för 2013, 2012 och 2011 verkar jag inte ha sammanfattat vad jag stickat utan mest hela året.

Barnmössa i ull, december 2014

Barnsockar i raggsocksgarn, december 2014

Vantar i incawool, december 2014

Torgvantar med stjärnor i ull, december 2014

Barnvantar med stjärnmönster, november 2014

Barnvantar med stjärnmönster, november 2014

Babysockar i Alpaca, november 2014

Babymössa i Alpaca, november 2014

Babymössa i bomull, november 2014

Barnsockar i Alpaca, november 2014

Lite fusk för den här koftan är inte riktigt klar och jag kommer nog att repa upp den.

Babymössa i Alpaca, oktober 2014

Flätstickade babysockar i babyull, oktober 2014

Babyvantar i babyull, oktober 2014

Den här är inte heller helt klar för knappar ska sys i.

Babysockar i Alpaca, augusti 2014

Babykofta i Alpaca, augusti 2014

Babymössa i Alpaca, juli 2014

Flamingomössa i Alpaca, februari 2014

Wallinskaya-halsduk i ull, februari 2014

W som i Wallinskaya, februari 2014



3 kommentarer:

Ester sa...

Du har varit imponerande produktiv! :D Mycket bebisgrejer detta år. :)

Helga sa...

Vad mycket fint! Och jeansbyxorna i inlägget ovan var ju för härliga :D

annasaviga sa...

Du har varit flitig vid stickorna. Så mycket pyttesmått och urgulligt du stickat. I början av sommaren kommer det att komma tre nya små liv in i mitt liv (jag väntar inte trillingar, det är tre andra som skall föda) och nu har jag fått lite inspiration till vad som skall stickas.