2017-03-31

Spelkort och tepåsar

Det var väldigt längesen jag la upp något här och hade egentligen tänkt ge upp att ha en blogg eftersom jag inte producerar något nu för tiden.

Men så en dag fick jag ett meddelande på min Facebooksida för Wallinskaya där en kvinna i Finland ville köpa mitt diagram över spelkorten jag stickat på en barnkofta för en massa år sen.



Jag kan inte ta betalt för en sådan grej så jag bad om att få tepåsar. Jag hade ett svagt minne av en sorts te jag drack när jag var i Finland en sommar för flera år sen (längre sen än när koftan stickades). Så en dag kom ett paket på posten med massor av tepåsar. Jag älskar det, dricker det varje dag. En sån himla bra deal.



2 kommentarer:

Helga sa...

Vad roligt!

Anonym sa...

Så fint mönster ju! Och sjukt bra betalning :D /Sofia