2011-03-21

Prickigt och papperskorgigt

Eftersom vintern börjar gå i ide nu när våren raskar på, ska jag blogga om annat också.

Jag hamnar lätt i teman när jag köper nya saker. T.ex. nu köper jag röda papperskorgar eller nu köper jag skrivblock fastän jag egentligen har flera lådor fulla med papper. En annan favorit just nu är svarta klänningar med vita prickar. Prickar överlag eller saker i färgerna röd, svart och vit är mycket populärt. Kanske skulle vidga min smak.

Söta anteckningsböcker från Lagerhaus.

Den röda pedalhinken släpade jag hem från Amica på Hornsgatan idag. En badrumssoptunna i hallen - ett måste för en liten lägenhet med stockholmsdusch.


Den röda hinken med vita prickar såg så söt ut att den bara var tvungen att få komma hem till mig. Köpt på Wirströms järn och färg på Folkungagatan.

Inga kommentarer: