2011-03-31

Projekt i plastlådor

Virkade runda grejer till kommande vantar.

Alltså jag har stickat ett par gula vantar redan. De är till salu. Storleken är ganska liten, men det känns som en mycket viktig sak att inte behöva hålla fast vantarna när man har dem på sig, utan att de sitter som handen i handsken på riktigt. Jag skulle använda dem själv i den här storleken. Nu gör ju jag för många vantar för att använda alla själv, så välkommen att lägga ett bud. Det är ull som går att tvätta i 40 grader i tvättmaskin och kvaliteten är som vanligt väldigt bra. Jag håller på med ett par i en större storlek nu, som ska flytta till Lund när de är färdiga. Häromdagen köpte jag plastlådor där jag placerar mina pågående projekt och en minneslapp hur jag gjort. Det kändes seriöst och ordningsamt att ha det så.

Inga kommentarer: