2013-12-09

Äta ute


Jag har inte riktigt hängt med på det här årstidsskiftet. Nu är det alltså 
vinter och jag trodde i min enfald att det var sommar ganska nyss.
Det känns som det i alla fall. Den här sommaren blev det en del godsaker
och mat ute i trädgården. Exempelvis frukost.


Jordgubbar.


Hemmagjord rabarbersaft.


Järnaglass med mango. Gudomligt god.


Fläderblomsdricka i gräset


Te ur fina muggen jag fick i inflyttningspresent.


Ester glömde en varmrökt lax hos mig en gång. Den åt jag upp.


Grillning av sparris, majskolv och lammracks. Ser ut som 
att det ligger lite citron där också.


Middag ända in på mörka kvällen.

2 kommentarer:

Ester sa...

Ååååå, vad grymt att lägga upp ett sånt här inlägg! Saknar sommaren nu helt plötsligt, när jag just börjat ställa in mig på jul.. Härliga bilder hur som helst. :)

Wallinskaya sa...

Det kanske var lite taktlöst, men skadan är redan skedd. :)