2015-11-23

November

Jag har inte bloggat särskilt länge men åtminstone kan jag bjuda på fyra bilder från november fyra år tillbaka. Vi börjar med förra året och går sedan bakåt...


2014:
Jag stickade på en liten vante till min systerdotter men den blev alldeles för lite så jag fick sticka ett par nya sen. De här ligger i skrivande stund på köksbordet för att jag skulle se om de passade Ivar nu. Han skrek när jag tog på honom dem och klappade händerna när de satt på. Svårt att veta om han gillade det.


2013:
Jag bakade rosa muffins till fredagsfikat på jobbet.


2012:
Jag stickade en gul tröja. En beatnik.


2011:
Jag stickade ett par röda vantar med svarta rosetter till en kompis.

1 kommentar:

annasaviga sa...

Fick inspiration från ditt inlägg och kollade in vad jag gjort i november de senaste åren. Varit sjuk en massa visade det sig. Men det var kul med en liten tillbakablick :)