2012-06-09

Återupprepning

Jag höll andan med att säga att min blåvitrandiga var klar. Den hade kunnat vara klar, men jag var så otroligt missnöjd. Innan jag började repa upp den köpte jag de här vita knapparna. Ja, jag köpte knappar. Det tog ett tag att hitta de rätta så jag måste erkänna att jag hann bli illamående när jag valde. Så många knappar - så himla äckligt.


Så ser det ut med knapp mot resår, fast utan att den är fastsydd, för jag ska ju repa upp det här...


Anledningen till att jag ska repa upp är för att intagningarna har hamnat snett, så att det blir snett på ena sidan och mer rakt på den andra. Jättefult och irriterande.


En nostalgibild på hur det såg ut innan jag började repa upp. Snyft.


Det blir många nystan när man repar upp något där trådarna dessutom har fästs.


Inga kommentarer: