2013-01-19

När inspirationen går och lägger sig

Det är hemskt när man jobbar så mycket att skapandet måste läggas åt sidan för ett tag. Nu hade jag flera inlägg schemalagda sen tidigare så det har inte märkts här även om jag själv känner att jag inte stickat ordentligt på en vecka nu. Det kanske är bra att pausa ibland, men jag älskar ju att sticka. Det enda kreativa jag kom på just nu, bara för att jag är så trött, var att skapa en ny ruta för reaktioner längst ner under varje inlägg. Såklart skulle jag ändra till "gillar" istället för "gilla" och då försvann alla gamla gilla-tryck så nu står det 0 överallt. Jag ville lägga till en ruta för "det ska jag testa" bara för att se om jag kanske någon gång inspirerar någon utan att någon orkar skriva en hel kommentar. Alla behöver ju lite bekräftelse som ni vet (me included).


Inga kommentarer: