2014-04-11

Vad hände egentligen

Tidigare i år bytte jag jobb. Det funkade inget vidare och plötsligt blev vardagen jättekonstig. Jag hade gått från jättetryggheten till något som jag inte hade en tanke på kunde vändas på ända. 


Efter ganska många tankar och funderingar kring framtiden och med en stor näve tur, hamnade jag på mitt gamla jobb igen. Som om ingenting hade hänt. Alla blev jättenöjda och glada.


Det blev jag också.


Nu har jag jobbat där i två veckor och snart kommer det kännas som att jag aldrig hade lämnat stället.


Men jag är livrädd för att byta jobb igen.

Alla bilder är tagna i skogsdelen i min våriga trädgård.

2 kommentarer:

Esmeralda Steén sa...

Vilken underbar skogsträdgård! Så vackert med alla vårblommor:-) och så skönt att du är på ett jobb du trivs med nu, tråkigt att det nya inte gick bra!

Ester sa...

Skönt att det känns bra att vara tillbaka. Kramen!