2012-12-07

Instafavoriter nr 2

Jag har varit flitig på instagram den senaste månaden och här kommer ett urval av bilder i lite behagligare format.


En ros kämpar i höstkylan på Karlbergsvägen



Stadsbiblioteket och gula löv på träden




Leopardkoftan med svarta jeans och rött skärp, så läckert




Trattkantareller i rödvin och annat gott




Hittade äntligen min Bonnie Parker-basker




Pumpor och kål på Bergianska trädgården



Perfekta apelsinklyftor



Efter flytt av möbler till förråd tog jag pendeltåget från Årstaberg, i rusningstrafik




Ett minne från min gamla dörr i min gamla lägenhet på Söder, som numera tillhör någon annan




Fruktfylld frukost



På promenad i en sömnig del av Huddinge



Svenskinspirerad kiosk i Flemingsberg



Ett hus som såg bra ut på bild men som inte kändes så kul att bo i



Mitt livs första kolapaj med lingon på, återkommer med recept



Fick ett mystiskt sms och hoppas att Lea Linda slipper få en stalker



Hissdetaljen



Älskar gamla tunnelbanetåg



Fullmåne



Lussekattsbak hos svärmor



Lättklädd elddansare i Vällingby centrum



Två män på ett pendeltåg, den ena stickar och de båda analyserar hur en viss kvinna tänker.



Snö, snö, snö någonstans i Huddinge



Homer Simpson på en vindruta i Vasastan



Jag köpte en riktig äggklocka till jobbet



Ångrar att jag inte ställde in cykeln innan snön kom



Inga kommentarer: