2012-04-23

Broken gLOVE

I lördags var jag på den fantastiska tillställningen Sugar Hill på villa Ludvigsberg där det bjöds på jazz, dans, sång, uppträdanden, vintagekläder och frisyrer. 


Rolig balboauppvisning med Andrea och Gio

Utsikten från toppen av tornet på villan

Köpte en liten nätt tygväska som var sydd i samma mönster som användes på 30-talet. Från butiken Old Touch på Upplandsgatan.


Och så fick jag till min stora förskräckelse se ett hål i Lovevanten. Det kanske blir till att laga nästa gång jag får se den igen.

2 kommentarer:

pop my heart. sa...

Old Touch! Måste gå dit någon gång snart och sukta lite! Iofs lite risky pga får inte köpa något, meneh.

Wallinskaya sa...

Jag vet inte ens om jag vet vilken affär det är exakt, men om det är den jag tror så gillar jag den mycket!