2012-08-01

Hemma mellan varven

En ganska oplanerad semester leder lätt till spontana resor och en sådan åkte vi iväg på i helgen. Innan jag åkte sydde jag dit ett wallinskaya-märke på min troligtvis färdiga kofta, vek ihop den och stoppade in den i garderoben. Jag borde be någon fotografera mig i den förstås. Visa upp hela, hur den blev, men jag är nog inte riktigt mogen för det än så den får ligga där ett tag. Borde blocka den också.


Innan vi åkte iväg såg den här tomaten ut som redo för att ätas när vi kom tillbaka.



Väl hemma igen fann jag den liggandes i jorden.



Den styckades mitt itu och slukades. Ganska syrlig var den faktiskt.



1 kommentar:

Ester sa...

ÅH, ser så gott ut! Hade hoppats på att fler av mina tomater skulle hinna mogna när jag var borta den här gången, men icke. Lite ljusare gröna är de nog dock.