2012-08-20

Till salu


Observera den svarta listen som jag smugit dit under rubriken. Jag kommer att sälja av färdiga grejer under rubriken TILL SALU och jag lovar att uppdatera bloggen varje gång något nytt dyker upp där. Just nu är det utförsäljning av tygkassar som jag sydde 2011 och blev över och glömdes bort, trots att det inte är något fel på dem, mer än den jag sydde efter ett glas vin, som fick en sned ficka, men det har jag skrivit. Kanske är det ingen som vill ha den, men det går ju alltid att försöka. 

Sen finns det förstås en sida med "beställ personliga accessoarer" med information om hur det går till att beställa stickade vantar, sockar, halsdukar eller andra mindre stickprojekt.

Sidan "tygförrådet" finns där för att se vilka tyger som finns vid beställning av specialdesignad tygkasse. Det ska uppdateras vilken dag som helst eftersom det finns några fler tyger att tillgå. Skicka gärna ett mejl (info@wallinskaya.com) om du redan nu är nyfiken på vad mer som finns.

Inga kommentarer: