2013-06-01

Inspiration för hemmet: Vardagsrum

I övermorgon är det dags för flytten till huset. Jag är så taggad och spänd. Här kommer mitt inspirationsinlägg på vardagsrum. Vi har två vardagsrum i huset och det är olika teman som gäller för dessa rum. Här är mina inspirationsbilder. Här snackar vi spridda skurar.

Jag är svag för rosa väggar och såna där skärmar.
Jag har skärm som pappa gjort.
Källa
Biblioteksmiljö i murrig och äldre stil gillar jag också.
Denna kanske inte är ultimat, möblerna ser inte alls bra ut men
själva grejen med inbyggda bokhyllor upp till
taket.
Källa


Ja, detta går att använda som inspiration på något vis.
Källa

Gillar färgen på golvet och på väggarna.
Återigen den här
murriga biblioteksstilen.
Källa

Extrem överdådighet. Gillar väldigt mycket tapeten och
bröstpanelen, golvet, möblerna, dörrkarmen...
Källa



Inga kommentarer: