2014-06-18

Syjunta och ny kofta


I söndags var det syjunta här i trädgården. Eftersom jag gillar att fokusera på mat så berättar jag att det blev rabarberpaj till fika och grillad korv till middag. Vi flyttade upp till halvskuggan efter att ha blivit stekta på altanen ett tag. Jag älskar att sitta där när det är halvskugga. Tänk om det bara växte lite bättre runt omkring, vad lummigt det skulle vara då. Som ett rum. Nästa sommar kanske.


Ester hade stickat färdigt sin kofta Miette så jag fick äran att ta bilder på henne i den. Se fler bilder här. Tyvärr är jag inte lika flitig på att sticka längre...



Jag drack vatten och skrev istället. Gillar egentligen inte att visa bilder på mig själv som osminkad men det var vad jag var den dagen. Kanske är det därför jag ser lite nervös ut på ögonen. Ester har tagit den här bilden.

Inga kommentarer: