2013-05-20

Inspiration för hemmet: Kök

Idag är det två veckor kvar till vi flyttar till huset och jag kan knappt vänta. Jag har förstås funderat, skissat i mitt huvud, diskuterat med den andra som ska bo där, på hur allt ska bli snyggare där inne. Och där ute. Med hjälp av Pinterest har jag sparat en massa inspirationsbilder. Jag tänkte visa de bilder som har fungerat som inspiration för köket. Det är kanske dumt att fläka ut sådant på en blogg innan något ens är gjort eller kanske ändrar vi oss helt, men det skiter jag i. Drömmar är ju bland det bästa som finns, eller något åt det hållet.

Golvet och atmosfären sort of
Källa

Väggfärgen!
Källa
Golvet!
Källa

Väggfärgen och stolarna!
Källa
Parasollet, den prickiga baddräkten, textilinspiration för köket!
Källa


Det röd- och vitrandiga
Källa

3 kommentarer:

Carro :) sa...

Kommer att bli kalas schnüggt! :D

sarapirat sa...

fina inspirations-bilder!
gillar ditt inlägg med svenska fik,
får mig att längta till sverige och svensk sommar!

Wallinskaya sa...

Ja, med mycket möda och arbete så blir det svinsnyggt, Carro.

Kul att sarapirat gillar inlägget om caféer, tänkte utveckla det där, har ju fler godbitar på lagret.