2013-05-11

Who's that girl?


Det slog mig att jag är ganska anonym i den här bloggen. Sällan lägger jag upp bilder på mig själv, i så fall har jag klippt bort ansiktet för att jag haft en finne eller inte sminkat mig. Så idag lägger jag upp två bilder av mig själv, tagna med några sekunders mellanrum. Först är jag glad och poserar, sen ska jag rätta till den där hårtesten som for ut åt sidan. Då ser jag sådär allvarlig ut. Det är ju viktigt att visa hur man ser ut utan tandraden också. Det ser ut som jag har underbett och är jättebestämd. Det är jag också, jättebestämd alltså. Underbettet är nog bara som det blir när jag stänger igen munnen. Bilden har min fästman tagit, vid Slussen när vi väntade på bussen.

Svart klänning från Indiska, älskar den
Svart/guldig jacka över armen köpt på Myrorna fast Gina Tricot från början
Tygkassen har jag sytt själv
Solglasögonen är köpta i Thailand av en kille som fick mig att ändra inställning till solglajjer (äkta Versace)

Inga kommentarer: