2013-03-16

Heading for the past

Jag är en hejare på att missa jämna nummer och speciella datum. Har ju uppenbarligen ingen koll. Den 12 februari 2011, lite mer än ett år sen, startade jag den här bloggen och det tänkte jag uppmärksamma över en månad senare (inte ens när det var 2 år och 1 månad kunde jag pricka in exakt) genom att visa hur många olika sätt man kan skriva Wallinskaya på innan man blir nöjd. Här är en massa headers jag hittade när jag sneglade igenom ett litet bildarkiv. Headers blir ju inte av det sparas på bloggen när en byter. Det gick inte heller att säga att jag skrivit ett jämnt antal blogginlägg, för jag missade uppmärksamma 500 inlägg också. Men varför visa sin kärlek på alla hjärtans dag och så vidare.

Alla foton och illustrationer och kompositioner har jag gjort själv, förutom lindyhoparna i vitt på en header och den där banderollen jag hade senast. Vilken är snyggast? (Snälla svara någon nu, annars blir det så pinsamt)



 
















3 kommentarer:

Ester sa...

Jag tycker att god jul-headerna är snyggast! Först den större o sen den mindre. Sedan tycker jag nog den med dansarna på. Du kanske skulle numrera dem så blir det lättare beskriva. :)
Kram

Ester sa...

Förresten hamnar nog elledningarna före dansarna, och därefter banderollen med spelkort på. Men alla är såklart fina. Körsbärsblommorna är härliga!

Petra sa...

Jag tycker att de flesta är snygga och proffsiga, men om jag måste välja:
1:a plats: Bokstäverna med bilder. Skitsnygg! En sån skulle jag också vilja ha.
2:a: Den med den stickade gumman.